Eső,termés

2010.04.12. 13:48

Egy szokványos hétfő reggelen, miután megbizonyosodtam róla, hogy április van, és hiába mondogatom magamba, hogy májusi eső aranyat ér.
 Elgondolkoztam, ha ez a csapadék a választások miatt van, akkor melyik pártot siratja, de gyorsan váltotta ezt a buta gondolatot a fogaskerék, hisz az id
őjárás, ahogy ismerem pártatlan. Azt vallom, hogy inkább a terményeknek kedvezzen, és növessze meg ültetett paradicsomjaim, mert ezek a Holland narancssárga paradicsomok, lehet, mennek a nemzeti színhez, de még a só se hoz ki belőle ízt.
Nem tudtam hogy ilyen sok veszély fenyegeti nyári lakmározásom, de szerintem ezek közül
(
Paradicsom-aknázó légy,Gyapottok-bagolylepke,Üvegházi molytetű,Takácsatka) kevesen jutnak az én kis budai erkélyemre, főleg ha vesszük lakásom legádázabb ragadozóját, aki ugyanugy veszélyes a növényekre, mit az elöbb felsoroltakra, szóval a megsemmisítő csapás Vaccak a cicám, aki nem sűrűn tűr meg rovart se a házban, se az erkélyen, a növényeket meg igyekszem megmenteni előle.(végtére is letisztázodott bennem, ha nem eszek saját tőmről paradicsomot az idén, azért csak egy állat lesz a felelős........én mert nem tudtam megnevelni a macskám)

A bejegyzés trackback címe:

https://irodeak.blog.hu/api/trackback/id/tr981914593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása