Szakszerűen!

2011.09.02. 23:08

Soha nem felejtem el még gyerek voltam, hogy hány éves azt már nem tudnám ilyen határozottan egy szóval leírni, de mindenesetre a késztetésem és a nevelésem azon szakasza már egészen biztos befejeződött, ami természetes reflexként sugallta, hogy az ajtót be kell csuknom magam után.
Úgy adódott, hogy egy kedves jómódú női rokonom elvitt egy igen előkelő,  „menő” uszodába, én akkortájt nem láttam, talán nem is adatott meg, hogy lássak előtte, szóval találkoztam életemben először a fotocella elődével, az elektromos ajtóval.
Mit ne mondja, makacs egy jószág volt egy percen át rángattam magam után, mire meghallottam a pssz-esgést, és megláttam kedves rokonom, hadonászó kézmozdulatain és lassan pirulni kezdő arcán
a zavart, és higgyék el engem is zavart, hogy nem tudom becsukni.
Persze kapcsoltam igen, gyerekként megértettem, hogy amivel még nem találkoztam ahhoz hosszabb idő kell, hogy kiderítsem működését, na de egy ajtónak?! Néha lehet kínos, és kellemetlen és lehet akár egy 1-2 perc is mire elkezdenek torzulni a felnőtt arcok.
A portás arcára nem emlékszem, ő se az enyémre ennyi év távlatából az tutti, szerintem nem is néztem rá szégyenemben, azonban azt is hozzá kell tennem, hogy ezt lazábban is kezelhettem volna hisz azóta sem jártam ebben az intézményben, és jó esetben a poros polcon van, egy kazettás felvétel rólam, vagy az se.

Itt hallottam kedves rokonomtól, a szakszerű törölközés mikéntjét, hogyanját, mint a sportolok, mondta a két végét a kezedbe fogod és húzgálod a hátad mögött sréhen. Így felnőtten már azt mondanám egy kis hátsó fertályriszálás is dukál hozzá. Ezen elgondolkodva jutott eszembe egy aranyos jelenet a Dzsungel könyve rajzfilm klasszikusból, bár ott viszketésre használja Balu és nem gumifa, de a célnak megfelelne, egy törölközővel letakarva hozzádörzsölném hátam és meg is masszírozná a fejem búbját, és a talpam is, ha úgy akarnám.


A bejegyzés trackback címe:

https://irodeak.blog.hu/api/trackback/id/tr113198757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása